.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت فرمانده به قلعه جادوگران
پیروز قربانی بار دیگر به عنوان سرمربی تیم رایکا بابل معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، پس از جلسات متعدد مدیران باشگاه رایکا بابل، در نهایت تصمیم بر این شد تا پیروز قربانی سرمربی سابق تیم فوتبال رایکا بار دیگر به بابل برگردد و سکان هدایت رایکایی‌ها را در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور برعهده بگیرد.

قربانی که از اواسط نیم فصل دوم فصل گذشته هدایت رایکا را قبول کرده بود و پس از دوری چند هفته‌ای، مجددا به بابل بازگشت تا ماموریت نیمه تمام خود را به سرانجام برساند و در راستای موفقیت تیم قدم بردارد.

علی لطیفی پس از کسب نتایج ضعیف با رایکا استعفا داد تا قربانی از امروز مجددا هدایت تنها نماینده فوتبال مازندران در لیگ یک فوتبال کشور را به عهده گیرد.

مراسم معارفه پیروز قربانی سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل امروز پیش از برگزاری تمرین امروز با حضور پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل برگزار شد.

پس از صحبت‌های اولیه منیری با بازیکنان، پیروز قربانی با بازیکنان تیم صحبت کرد و از آن‌ها خواست تا با قدرت هرچه تمام‌تر، پیگیر تمرینات شوند و در جهت موفقیت تیم گام بردارند.

در پایان مراسم معارفه نیز یک راس گوسفند ذبح شد و کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال رایکا بابل در ورزشگاه شهدای سیمرغ تمرین کردند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.